Kelenföld
    Kelenföld
Kelenföld   - Jármű
 
Kérem válasszon az alábbi alkategóriák közül:
alkatrész, kiegészítő egyéb márkaképviseletek
autóápolás garázs szervizek
autóklíma gumis műhelyek villamosság
autómentés jármű - motorvásár vizsgáztatás
biztonság járműdekoráció zöldkártya
biztosítás karosszériás
 
  autóklíma
 
 Brain-Invest Kft.
Város: 1117. Budapest
Utca: Budafoki út 70. 10014
Telefon: 06 1 464-5290
Fax: 06 1 464-5287
Mobil: 06 20 933-4356
Weblap: www.braininvest.hu
E-mail: brain.invest@tlt.hu
Tevékenységi körök:
        *  Jármű - autóklíma
        *  Jármű - biztosítás
        *  Jármű - karosszériás
        *  Jármű - szervizek
Bemutatkozás:

RÓLUNK

A 90-es évek elején megindult a használt nyugati autók importja, melyet akkor még szinte semmiféle infrastruktúra nem fogadott. Így például nem volt alkatrész, sem után gyártva, sem bontóban. Emiatt jelentős piaci igény volt az alkatrészek minél további életben tartására.
Ekkor jött létre a hűtők, lámpák, lökhárítók javítására szakosodott HÜLLŐ Kft, melynek Budafoki úti telephelye 2004-ben önállósodott BRAIN INVEST Kft. néven.
Mivel jelenleg már bőségesen kapható szinte bármilyen alkatrész után gyártva és bontva is, a javítás lehetőségei folyamatosan szűkülnek, ezért az eredeti profil jelentősen bővítésre került. Az Ügyfelek minél teljesebb körű kiszolgálása miatt a karosszériát is javítjuk, fényezéssel is foglakozunk, a teljes biztosítási ügyintézést (kárbejelentéstől a kifizetésig) vállaljuk.
A javításon túl hűtéstechnikában teljes rendszert tudunk tervezni és gyártani. Műanyagiparban meglevő alkatrészeket alakítunk át, építünk össze.

  • Hűtéstechnika
  • Klíma
  • Tuning
     
    HŰTÉSTECHNIKA 
     
     
    Talán célszerűbb lett volna hőcserélés technikáról írni, de ez túlságosan szakszerűen és általánosan hangzik. Ellenben jól lefedi tevékenységünket: hűtés technikában a 30 W teljesítményt eldisszipáló CPU (számítógép processzor) -tól az 500 KW teljesítményt leadó fékpadig gyártottunk már készülékeket. A készüléken komplett egység értendő, tehát a hőcserélő egység bedobozolva, ventilátorral, kiegyenlítő tartállyal, vezérlő egységgel felszerelve, csúcsüzemben vízbeporlasztással turbósítva. De ugyanígy fütőberendezéseket is elkészítünk. A hűtő, fűtő, vagy hűtött, vagy fűtött közeg lehet víz, gáz, olaj, a nyomás 25 bar-ig terjedhet.
    A berendezés alkatrészeit megtervezzük, félkész termékekből összeválogatjuk, szükség szerint legyártjuk. A hőcserélők középrészét (blokk, block, core, háló, netz, tömb, szakszavakon futnak) neves gyártóktól (BEHR, MODINE, NISSENS, NRF) szerezzük be. A lezáró elemeket (légszekrény, oldal víztér, vízzsák szakszavakkal találkozunk)  hidegen hengerelt 2-3-4 mm falvastagságú AL U profilból készítjük.  Ez az eljárás tapasztalataink szerint egyszerre biztosítja a kellő merevséget, a tetszetős külsőt, valamint a könnyen kézben tartható gyártás technológiát.
     
     KLÍMA 
     
     
    Hűtőket javítunk és forgalmazunk, így óhatatlanul szerepel a profilunkban a klímakondenzátor és az elpárologtató. A javítás többnyire alumíniumhegesztéssel történik, tehát az alumínium csöveket is meg tudjuk javítani, a fittingek roppantásos csatlakoztatását is vállaljuk. Mindehhez még hozzátettünk némi elektronikai ismeretet, egy kis kreativitást, így bármely klímát meg tudunk javítani, illetve új berendezések fejlesztését, beépítését is vállaljuk. A mellékelt képeken  egy érdekes fejlesztésünk látható, ahol egy forgó darufülkét kellett hűteni, úgy, hogy a jármű alépítményből se a gázt, se az áramot nem vihettük fel. Látható, hogy a szerszámosláda beáldozása után bedobozoltunk egy diesel aggregátot, mely hajtja a kompresszort és a generátort is. Ezzel az ötlettel a fülkében nem csak digitális állófűtés, hanem digitális állóhűtés is van. A szerelés a terepen történt, két daruzás közti időszakokban, részletekben.
     

    TUNING 
     
     
    Gyakran visszatérő kérdés, milyen olcsó lehetőségek vannak a teljesítménynövelésre.
    Rendszertechnikailag talán a legegyszerűbb a töltőlevegő visszahűtés növelése. A hideg levegőnek kisebb a térfogata, így ugyanakkora térfogatban több oxigént tudunk bejuttatni az égéstérbe, tehát nagyobb lehet a teljesítmény.
    Pontosan ezért kerültek a turbó légsűrítők után beépítésre a töltőlevegő visszahűtők az "intercooler"-ek.  Persze mint minden nagyipari terméknél itt is kompromisszumok sorával találkozunk. A  "cooler"-nek (mint minden más terméknek), könnyen, olcsón gyárthatónak kell lennie, a már készen kapott karosszériába kell valahogy bepaszirozni. A motortérben manapság már nem sok hely van, így a gyárak felfedezték a kerékdobokat, ahova a légszívó rezonátor egység, szárító szűrő, víztartályok mellé még éppen beszuszakolható egy ideálisnak semmiképpen sem nevezhető intercooler. A VW konszern nagy előszeretettel pakolja a sárvédőbe a műanyag oldalteres (olcsó gyártás) közel kocka alakú (ez fér be) hűtőket. Az elhelyezés miatt rendkívül hosszú, kanyarokkal, profilváltásokkal teletűzdelt  csővezeték köti be a meglehetősen vastag hűtőt. A vastagság a térfogatot ugyan lineárisan növeli, a hűtőteljesítményt viszont alig, hiszen a front mögötti csövek már a folyamatosan felmelegedő levegővel találkoznak. Ha találkoznak egyáltalán, ugyanis a kerékdobba eleve terelő idomokkal lehet a levegőt bekényszeríteni, melyek egy baleset után már elég esetlegesen vannak meg, valamint a talaj közelében a levegő rendkívül szennyezett, így már több hűtőt láttunk felismerhetetlenségig sárral burkolva.  
Fényképek:

Városunk
 

ECDL tanfolyamok
Start Oktatási Stúdió Kft. ECDL
Cégtudor
cegtudor.hu
Auchan - a sikermarket!
HyperLink
MAGYAR HÍRLAP
HyperLink
ECHO-FITNESS
HyperLink
HÍD TV
HyperLink
Fényreklám
HyperLink
Digi-Pro Kft.
HyperLink
REHAU ablakok
HyperLink
Leszokni a dohányzásról
HyperLink
Pátria TV
HyperLink
MEDICAL CENTER
HyperLink
Copyright (c) 2007. Cool Soft Kft. Minden jog fenntartva.